De trainingen

Jouw bedrijfscultuur en DNA geïntegreerd in onze programma's

Jouw kwantitatieve en kwalitatieve doelstellingen van jouw bedrijf zijn de rode draad van onze programma’s. Tijdens de fysieke trainingen (instore of in de Training Retail Academy) zullen de modulaire trainingsonderdelen op een interessante, leuke, uitdagende en effectieve manier getraind worden. Hierbij staat de deelnemer centraal als ook het gehele samenwerkende team.

Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg

Jouw personeel wordt uitgedaagd door de huidige kennis te gebruiken en te verbeteren, de comfort-zone op te zoeken en soms net daarbuiten te kunnen stappen (zelfreflectie), het motivatieniveau te verhogen, inspireren en praktisch te kunnen schakelen en handelen. Iedere consument is een individu met specifieke wensen en behoeften, zorg dat je hierin kan mee deinen. 

Interactieve sessies

De trainingen zijn interactieve sessies waarbij we een cultuur bouwen en we een service mindset creëren waarbij de deelnemer samen met het DNA het fundament is. Niet alleen product- en processgericht, maar vooral persoonsgericht. Weet de vraag en de verwachting van jouw klant te beantwoorden door een persoonlijke service en ervaring in te zetten. De zelfverzekerdheid van de deelnemer groeit onmiddellijk, het bindende vermogen van de klant stijgt. Leer hoe je de klantverwachtingen kan overstijgen door bewuster en persoonlijker te handelen met de service mindset, hierdoor een memorabele ervaring kan meegeven en van grote(re) impact kunt zijn binnen de gehele organisatie. Be memorable.

Effecten van training

Er ontstaat een perfect afgestemde training naar de behoeften en relevantie van uw onderneming.

De (service) mindset van de (on)ervaren deelnemers worden eenduidig en consistent.

De vaardigheden worden bewust en worden vanuit de theorie praktisch omgezet ter bevordering van hun eigen kennis en kunde.

Dagelijkse inzetbare tips en tricks voor optimalisatie van de customer- en employee experience.

De programma’s stimuleren de motivatie, energie en enthousiasme van de medewerkers op een consistent hoog niveau met alle positieve bijkomstigheden van dien.

"Judith is a people person and has a great level of charm that has served her well as a trainer. She excelled at networking and researching the practical sides of training & development, using that information to implement well prepared workshops. She has a good understanding of (fashion) styling, technology, and processes which always contributed to our T&D department"

Scotch & Soda

"Ik wil je nog even laten weten dat ik het heel prettig vond om met je te werken en we ook heel erg tevreden zijn over de manier waarop jij ons team training hebt gegeven. Dat deed je heel erg goed. Wij komen zeker bij je terug als we de trainingen weer extern gaan uitzetten. Zonder twijfel!"

Fabienne Chapot