Onze werkwijze

Training Retail staat voor:
Actualiteit, relevantie, bewustwording van houden en gedrag, effectief taalgebruik, productiviteit, enthousiasme, gastvrijheid, de juiste minset, stap uit gewoontes, inspireren, vitaliteit en humor. 

Onze werkwijze:

  • Introductie van Training Retail (trainer(s) en programma's)
  • Intake & Inventarisatie
  • Integreren van uw DNA en bedrijfswaarden in ons programma
  • Ontwikkeling & Uitvoering van de programma's door ervaren (retail) trainers binnen korte termijn
  • Persoonlijk actieplan & Follow up 
  • Coaching on the job (optioneel)

Uw kwantitatieve en kwalitatieve doelstellingen van uw bedrijf blijven de rode draad van onze programma's in combinatie met ons trainingsmenu. De mindset en vaardigheden van de (on) ervaren deelnemers worden eenduidig en consistent, de bewustwording optimaal, de juiste mindset wordt actief en de motivatie stijgt naar een hoger niveau.
Onze jarenlange retailervaring gecombineerd met de interactieve en effectieve trainingen van zeer ervaren trainers hebben de bedrijfsprestaties van onze klanten met blijvend succes verbeterd.

De trainingen zijn gericht op het behalen van directe resultaten: (winkel)beleving, serviceverlening,  hospitality, verkoopvaardigheden en de juiste klantfocus. Uw personeel wordt getraind om aan de hoge verwachtingen van consument/gast te kunnen voldoen. De motivatie en betrokkenheid van uw personeel als ook voor de winkelbeleving van uw klanten worden op scherp gezet. Creëer een unieke identiteit zodat de beleving van uw werknemers en van uw klanten begrepen wordt en blijvend positief wordt beïnvloed; “Ben het verhaal”.